Kāpēc nepieciešama sociālo mediju komunikācija?
Mūsdienu publiskajā telpā ir informācijas un izvēles pārbagātība, kas apgrūtina klienta lēmumu pieņemšanu par labu Jūsu zīmolam, precei vai pakalpojumam.
Risinājums ir regulāra, pārdomāta un vizuāli pievilcīga komunikācija sociālajos medijos, kas lēmuma pieņemšanas brīdī būs noteicošais faktors uzņēmuma labā.
Sociālo mediju komunikācija ir viena no svarīgākajām lietām ikvienam uzņēmumam, neatkarīgi no tā, kādus pakalpojumus vai produktus uzņēmums piedāvā.
Ieguvumi no aktīviem sociālajiem medijiem:
- Zīmola atpazīstamības palielināšana;
- Klientu uzticamības veicināšana;
- Jaunu potenciālo klientu iegūšana;
- Pārdomātas, auditorijai un platformai pielāgotas sociālo mediju tēmas, sniedz strukturētu un uz mērķiem balstītu komunikāciju;
- Papildus klientu plūsma uz mājaslapu;
- Atgriezeniskā saite no uzņēmuma esošiem un potenciālajiem klientiem.
Plānošana
Koncepta un tēmu izveide, apskatot zīmola, produktus un pakalpojumus no dažādām šķautnēm. Komunikācijas plānošana 1-12 mēnešiem uz priekšu, atkarībā no zīmola specifikas.
Saturs
Kvalitatīva un oriģināla satura radīšana pēc iepriekš saskaņota koncepta un tēmas. Publikāciju noformējums atbilstoši sociālo tīklu kanāla specifikai. Individuālu grafiskā dizaina risinājumu izstrāde.
Katram zīmolam tiek izveidots efektīvs balanss starp dažādiem sociālo tīklu kanāliem un komunikāciju tajos.
Mūsu komanda izveido un ar klientu saskaņo pārskatāmu satura kalendāru katram no sociālo mediju kanāliem.
Satura ražošanas procesā ietilpst tekstu, grafisko materiālu, video veidošana, pielāgojot tos uzņēmuma nozarei un darbības specifikai.
Izstrādātā satura pārbaude un publicēšana atbilstoši satura plānam, ieplānojot publikāciju 15-30 dienas uz priekšu.
Satura veidošana ir radošs process, kurā iesaistīti vairāki aģentūras speciālisti. Saturs tiek veidots atbilstoši nozares specifikai un klienta mērķiem.
Dažādos kanālos ir atšķirīgas prasības satura noformēšanai. Publikācijas tiek pielāgotas katram kanālam, atbilstoši tā prasībām.
Grafiskā dizaina risinājumu izstrāde. Koncepta izveide un pielāgošana uzņēmuma imidžam. Vienota uzņēmuma tēla veidošana.
Lai nenogurdinātu auditoriju ar vienveidīgu saturu, nepieciešama dažādība. Apvienojot dažādas aģentūras personības, tiek ģenerētas unikālas idejas.
Sociālo tīklu kontu izveide, biznesa kontu uzstādīšana un konfigurēšana. Auditoriju veidošana.
Droša sociālo tīklu kontu pārvaldība. Uzņēmuma darbinieku tiesību administrēšana.
Reaģējam un nodrošinām atbildes uz klientu komentāriem un ziņām sociālo tīklu kontos.
Ziņojumi par efektivitāti un iespējamajiem uzlabojumiem stratēģijā. Regulāras atskaites par sasniegtajiem rezultātiem.
Pasaulē vadošais sociālais tīkls, kurā ik dienu uzturas vairāk, kā 1,2 miljoni Latvijas iedzīvotāju.
Populārākais mikroblogošanas sociālais tīkls un ziņu apmaiņas platforma, kas piedāvā ātri un efektīvi nodot ziņu sabiedrībai.
Fotogrāfiju un video koplietošanas sociālais tīkls, kuru pārsvarā izmanto viedīrīcēs.
YouTube
Vadošā video formāta tiešsaistes platforma, kura ar vien biežāk aizstāj TV.
Sociālo mediju ierakstu piemēri
Mums uzticas
Biežāk uzdotie jautājumi
-
Katra klienta gadījumu izvērtējam atsevišķi. Pamatā strādājam ar Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn un Twitter platformām.
-
Visus sociālo mediju ierakstus - teksts, grafiskais risinājums, video materiāls - izveidojam paši, pirms publicēšanas veicot saskaņošanu ar klientu.
-
Regulāri sekojam līdzi klienta sociālo mediju kontu attīstībai, kā arī reizi mēnesī sūtam atskaites par paveikto darbu un sasniegtajiem rezultātiem. Nepieciešamības gadījumā, kā arī saskaņojot ar klientu, izmantojam apmaksātas reklāmas, lai iegūtu vēl labākus rezultātus.
-
Vai tiks veikta konkurentu analīze un kā tā ietekmēs ierakstu saturu?
Regulāri veicam konkurentu izpēti, lai nodrošinātu klienta autentiskumu, unikalitāti un saprastu konkrētās nozares aktualitātes.
-
Ar kādām izmaksām nepieciešams rēķināties?
Sociālo mediju komunikācijas pakalpojuma izmaksas ir draudzīgas un tiek veidotas, individuāli vienojoties ar klientu par mērķiem un vajadzībām, kā arī par platformu skaitu, kurās nepieciešama regulāra komunikācija.
Radušies jautājumi, vai nepieciešamas konsultācijas? Sazinies ar mums!
Kontakti:
Adrese:
Rīga, Sabiles iela 15-1, LV-1046
LV40203083469
Tālrunis:
+371 20 252 523
E-pasts:
info@provic.lv
Uzdod mums jautājumu:
Mēs parasti atbildam 24 stundu laikā!